:

-louisebk.blogspot.com.:-)

lørdag den 16. marts 2013

'New' New Balance



Hej alle! Jeg er begyndt at blogge igeeen! Det er godt at være tilbage, efter en rigtig laaang pause. Jeg har fået taget en masse billeder, som der nok kan blive nogle indlæg af!
Det skal lige siges at jeg IKKE stopper med at blogge herinde, men når den dag engang kommer lover jeg at få skrevet det herind.

Meeen nu til skoene, som i sikkert har set på instagram (link) har jeg for noget tid siden posted et billede at skoene her + noget mere som i kan gå ind og kigge. De kostede 800 kr og er en 40,5. Modellen ved jeg ikke hvad hedder, men i enden er den ret flad. De er købt i Quintess.

Knus Louise <3

VIGTIGT! LÆS HER:
JEG VED IKKE HVAD DER ER SKET, MEN DA JEG VILLE FLYTTE LÆSERENE NED I BUNDEN FORSVANDT DE! :-( ALLE JER SOM SER DETTE, VIL I IKKE LIGE GÅ UD I SIDEN PÅ BLOGGEN OG BLIVE LÆSERE IGEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar