:

-louisebk.blogspot.com.:-)

fredag den 8. februar 2013

WRECK THIS JOURNAL!

Den er virkelig sjov, fordi at den har så mange forskelllige opgaver, hvor det kun er fantasien der sætter grænser! den kan købes HER og i kan se hvor nogle forskellige opgaver der er i den lige HER
Den kan helt sikkert anbefales at købe, og jeg har faktisk set at man kan få to andre i samme serie, som også kan købes lige HER. Godt nok har jeg ikke selv købt min derinde, da jeg synes at det var lidt dyrt for en bog, som sikkert bliver 'krøllet', derfor valgte jeg at købe minpå trendsales- som er et sked hvor man kan sælge brugte, hjemmelavede & fejlkøb inde.. Jeg købte den selvfølgelig ikke brugt, men somi sikkert kan se er hjærnet lidt bukket. Jeg gav 65 kroner for den, og det var med fragt!

Skal i forresten se x-facctor i aften? hvis ja, hvem synes i der synger bedst?
Ha' en god fredag aften!

Louise.

4 kommentarer:

  1. Ha, den er faktisk ret sød! :-)

    Jeg har en konkurrence kørende på min blog, i samarbejde med Footway.dk om et gavekort på 500 kr. :-) Kig gerne forbi! http://www.rikkesunds.dk/2013/02/konkurrence-footway.html

    Knus!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have! Kigger forbi med det samme☀
    Knus fra Louise☀

    SvarSlet
  3. Hæhæ lyder som en sjov en :-) Du kan forresten vinde 2 Stine A smykker på min blog lige nu. Kig gerne forbi og deltag hvis det lyder interessant for dig! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/02/konkurrence-stine-a.html

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt!:-) Jeg kigger forbi med det samme!<3
      Knus fra Louise!

      Slet