:

-louisebk.blogspot.com.:-)

tirsdag den 18. december 2012

H V A D H A R J E G I M I N T A S K E


Hej dig! som i nok kan se på billeder <-------der er det min skoletaske!:-)
Billede 1:  idag havde jeg en paraply med som i ser i venstre side lomme, og i højre er min pinke drikkedunk fra Tupperware. Tasken er en fjallrajen, den er super dejlig, Jeg har haft den siden 5 klasse mener jeg? men jeg synes at det ser fedt ud hvis den er lidt slidt eller 'brugt'..


 Billede 2: Mine ting, som ligger i den foreste lomme: et styke parpir. noget tyggegummi som jeg fik at nissen i skolen :-)).. en eos læbepromade med mint smag. en eos hånd creme. En lille pung med penge til kantinen, hvor der lå noget tyggegummi papir & en bon!
og det sidste billede er så mine bøger, en lektiebog og en barkteriedræbende! :-)












Hvis i har nogen forslag til nogen indlæg, såmå i meget godt skrive dem i kommentaren, eller på min mail som i finder på siden 'om mig'.
vi ses i morgen, og glædelig 18 december!


Louise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar