:

-louisebk.blogspot.com.:-)

mandag den 17. december 2012

17 december, This or That

Hej alles. Jeg synes at det kunne være lidt sjovt at lave en this or that tag. Jeg har valgt at lave en julekatorgori for at gøre lidt ekstra ud af det!
 
 
 
Random:
 
Choolade is eller Vanilie is: vanilie,
lakris eller vingummi: lakris,
sød eller salt lakris: sød!,
pizza eller burger: Pizza,
Gammeldags eller 'ny' mad: gammeldags, det er for lækkert en gang i mellem!
Langt eller kort hår: til mig, så langt.
Lyst eller mørkt hår: Jeg kan bedst lide lyst, men mørkt er også pænt.
løst eller sat op hår: læst, er nok det pæneste til de fleste, men jeg har det for det meste sat op.. :-)
lange eller korte negle: midt i mellem
falske eller neutrale: Helt klart neutrale!
 
Jul:
Lilla eller Rød (som julefarve?): Rød.
Julemand eller nisser: Dem begge;-)
hjemmebag eller købt: hjemmebagt!
Kager eller klejner: de smager begge super godt! men kager :-)).
Men jeg håber da i kunne bruge den til en lille smugle!;-)
Vi ses i morgen, hvor der selvfølgelig kommer endnu et indlæg!
 
 
Louise 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar