:

-louisebk.blogspot.com.:-)

tirsdag den 29. januar 2013

Hej alle.

Hej alle. Det er godt nok lang tid siden, over en måned! Nå men lige nu sidder jeg hjemme sammen med alberte. Vi er begge enige om at vi nok skal få blogger en hel del her i fremtiden hver især (selvfølgelig på hver vores blog!) jeg regner med at være tilbage om ikke så lang tid, jeg ved ikke hvor lang tid? Jeg bliver gladere og gladere når jeg kommer herind, og ser at jeg har fået en ny læser, og nogle kommentarer for måske nye læsere?
Jeg går og planlægger nye indlæg, som skrevet lige før 'der går ikke særlig lang tid før jeg kommer tilbage❤'

Louise❤👋👋

2 kommentarer:

  1. Hej Louise.
    Det er en super sød blog du har.
    Jeg håber jeg får flere indlæg at se, da jeg lige er blevet fast læser.
    Håber også du vil tage et kig forbi mig :).

    Knus Victoria :).
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, ja som skrevet går der nok ikke så forfærdeligt lang tid før jeg er tilbage igen. Jeg tjekker lige din blog ud! :-)
      Knus fra Louise!

      Slet