:

-louisebk.blogspot.com.:-)

onsdag den 26. december 2012

My christmas

Jeg har haft en super god jul, med massere af familie hygge og gode gaver. vi holdte jul på mine mormor og morfars bondegård selvfølgelig med dem, og så min olde mor. Her de sidste 2 dage har vi været til julefrokost igår ved min mors side og i dag min fars..
Tidliger idag var min familie og jeg, og en massse andre vi kender oppe på højskolen. Det var rigtig hyggeligt!

I julegave fik jeg en rigtig mange gode gaver som jeg virkelig har ønsket mig! Hvis i følger mig på instagram, har  i sikkert set de ting jeg fik. Men jeg fik (af mine farmor og farfar:) En pink top fra Vila, En t-shirt med et stort grå-sort stjerne print, Et par sorte højtaljede bukser, (Af min lillebror:)En lignene converse spare girs i sort med et hjerte. (af min fætter, kusine, faster og onkel:) Neutral creme, hvis ikke i kender dem og ikke har prøvet dem kan de klart anbefales skin tonic, face wach & face crem, de alle koster omkring mellem 50 eller 60?-ca 89 kr. (Af mine mormor og morfar:) en Veninder for altid bog som hedder drenge kaos, men da jeg allerede har den vælger jeg at bytte den til 8'ern,en yoga bog og måtte og så fik jeg 800 kr. (Af min olde:) 500 kr og et par dejlige hjemme strikkede sokker, og et par finger vanter. (af min veninde Luna:) et sort pinalhus med to lommer, oog sådan nogle ting til at putte neglelak på fra ebay. (af min veninde sofie:)  En negle pind til neglebåndene.  (af gitte, martin, jens og emil:) en fin nøgle ring med en grøn glas perle på.
(af min mor og far:) Det her var nok nogle af de edste gaver som jeg fik, jeg fik en iphone 4, en grøn h&m sweater & en guitar rem.


 glædelig bag jul, hvis i forstår! <3 ;-)
Husk lige at gå ind og followe mig på instagram, min navn er  _louise_kjaer_


Louise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar