:

-louisebk.blogspot.com.:-)

torsdag den 27. december 2012

Julegave bytterri

frametastic.jpg
Hej alle! først vil jeg sige 1000 tak for alt den 'opmærksomhed' som bloggen fik igår, lyder lidt åndsvagt, men i går havde der været 149 herinde, iforhold til idag, hvor der indtil videre kan har været omkring 17. Så det er ret vildt! Nå men tak for det, bliv endelig ved med at kikke forbi, trykke synes godt om eller nice & kommenter!
anyway, i dag var mig og min familie i århus for at bytte de julegaver, som nu skulle byttes, shit der var mange mennesker! Jeg fik byttet noget til det i ser på billeder til højre. (Tryk gerne på det for at det bliver størrer!)  Det blev til at tube halstørklæde fra piecess, som var på tilbud til en 50'er. Et par leggins også fra pieces til 200 kr og til sidst et par øreringe fra en butik, som heddder 1+1 textil til 250 kr.
Kommenterer, tryk like og/ eller nice, stem hvad jeg skal lave mere af & bliv fast læser!


Louise.

2 kommentarer:

  1. Hej! :-) Jeg har en konkurrence kørende hvor du kan vinde et gavekort på 250,- til sko fra footway.dk - du kan deltage her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-3.html

    Knus Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg smutter selvfølgelig forbi din blog, og deltager!👍

      Slet