:

-louisebk.blogspot.com.:-)

lørdag den 22. december 2012

22/12-Nyt- Bog og ide & julemarked


Hej alle.
Jeg kan se at der begynder at komme flere og flere forbi  blogge, og det sal i da endelig bae blive ved med!
Men det jeg faktisk ville vise jer er at jeg får Lørdag-søndag adventsgaver. Og jeg fik så en pakke tusser til at male i mandalas med- jeg synes det er super hyggeligt & især i juletiden. Men det var desværre de forkerte. Dem jeg havde ønsket mig kostede 150.- hvilket var dyrere end gaven jeg fik. Jeg besluttede derfor at købe denne ting til at have klade hæfter & andet jeg sal have med i skolen.
Den er ret praktist at have i tasken, og jeg tror også at jeg vil blive rigtig glad for den!
Den har kostet 50 kr.
 


 
 Senere var mig og min mor til julemarked i torrild-de har ret meget skræmmel, men det er rigtig hyggeligt, og vi finder altid noget når vi er der ude, de har også meget lys på huset, og rigtig mange julekugler til at hænge og til salg!
Jeg købte nogen slikkepinde, gaver til pakkespil & dekroations bånd som i ser  på billedet neden under, der var 3 for 10.- som jeg synes var en okay pris.
 
louise.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar